2018. február 20. 12:09 - hdradmin

Ahová én sem mennék

Régi pálya – új verseny – új élmény

lead_0220_2.jpg

„András, Te igazából magadnak csináltad a HDR-t, hogy legyen hol futnod! Valld be!” 

Egy kedves barátom ezzel a mondattal zárta le első HDR versenyét, nyakában az éremmel. Először meglepődtem, hiszen nem tudtam, hogy ennyire ismer, és rájöttem: ezt így soha nem mondtam ki még, magamnak sem. Tegyük hozzá, azért ez nem teljesen igaz. Olyan versenyt szerettem volna létrehozni, amire akkor is rákattannék, ha semmi közöm nem lenne hozzá, nem én szervezném, és még az ötlet sem az enyém lenne. Mindig a versenyző szemével néztem az eseményt és mindig a versenyző agyával gondolkoztam a szervezésen.  Ezért vagyok én a HDR legnagyobb rajongója, ugyanakkor a legkeményebb és legkegyetlenebb kritikusa is.

Nálam minden ötlet átmegy az alábbi két szűrő kérdésen:

  • Ha nevező lennél szeretnéd ezt?
  • Versenyzőként, a HDR életérzés követőjeként örülnél neki?

Csakis azután vizsgáljuk meg a kérdést a csapattal, ha ezekre a kérdésekre egyértelműen igen a válasz.

Új év, új futam - régi pálya, ugyanaz a kihívás? Na, ne már!

A második Base futam szervezésekor felmerült problémát is ezeken a szűrőkön keresztül kezdtük el vizsgálni. Nyilván ez a kérdés nem új, már a kezdet kezdetén felmerült – hiszen tudtam, hogy nem egy szezonra tervezzük a HDR-t. Én sem mennék egy olyan OCR versenyre, ami minden alkalommal ugyanazt adja, ahol minden futam ugyanolyan.

Nem vitatom, az utcai aszfalt futóversenyekben is van buli és kihívás. Valakinek bejön, hogy sokszor megteszi ugyanazt az útvonalat - de az egy másik világ, más hangulat, és persze más jellegű kihívás. A mi futamunk nem ilyen. Mi, HDR-esek ennél sokkal jobban kedveljük a változatosságot, ugye?

Már megint tökfőzelék?

Imádom a tökfőzeléket, de minden nap azt enni? A HDR pályákon biztosan nem. Minden futamban – bármelyik pályáról is legyen szó – igyekszünk valami újdonságot adni. Egyik verseny és egyik pálya sem olyan, mint a másik.  Mint versenyző, én is annak örülök, ha meg tud lepni, ha arcul csap és új élményt ad egy-egy pálya. Mi a megoldás?

Azonos összetevőkből főzünk ugyan, a HDR alapjai maradnak, a bevált recepten nem változtatunk! De a fűszerezés, a köret és a tálalás nem lesz ugyanaz, mint az előző versenyen.

Alap recept:

hdr_recept3.jpg

A fűszerek, köret és tálalás:  

  • a pálya
  • az akadályok
  • nehézségi fokok
  • a meglepetés ereje

Oké, elismerem, a meglepetés ereje talán egy kicsit misztikus és hatásvadász, de nincs rá jobb kifejezés. Ha szeretném, sem tudnám pontosan elmondani, mi lesz a meglepetés – hiszen egyrészt akkor nem lepődne meg senki, másrészt még kialakulóban vannak az ötletek.

Kicsit több, mint 2 hónap és újra HDR Base, új fűszerezéssel, új élményekkel, új akadályokkal és garantáltan új kihívással! Mi már nagyon dolgozunk azon, hogy ismét egy felejthetetlen élménnyel, újabb érmekkel és büszkeséggel legyetek gazdagabbak!

András

Még tart a nevezés, klikk ide: OTT A HELYEM! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyakemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6713684590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása